Followers

Wednesday, July 27, 2011

Aku bersama mereka di Janda Baik HAHA

 Assalamualaikum.Minggu lepas aku gi camping kat Riverside,Janda Baik.Dalam dua hari je.Best la jgak,ni dorg nye plan nak gi jalan-jalan haha.Aku ape lagi,dah dapat greenlight,aku on je,memang bosan kalau tak jejalan nih.Yang pergi haritu aku,nad,iqa (501),yaya,hakim,che mat,fatan.Emm,malas nak citer pepanjang,picture tells everything right,tgk gambar je la ok. :)

sungai yang ade kat situ,air nye memang deras,
banyak batu,nak hanyut sangkut sangkut.haha



kiteorang panggil 'FERRARI' haha :PP
ni kereta sewa yang che mat sewa kat membe die,haha.
aku la org paling lame nek kereta ni nek kebas aku.haha


ni pulak 'FAIR LADY' hehe :PP adoiyaii~
ni kereta hakim 
sampai sampai pasang khemah haha tak banyak,
2 khemah je :D


antara barang-barang yg dibawa haha

lepas dah siap punggah barang,time untuk mandi sungai pulak
wee~  :D
fatan,nad n yaya sibuk pasang bbq grill yang dibawa sendiri
oleh yaya.preparation nak bakar ayam ngan sosej.
nyum nyum.haha
yaya n iqa <3
ni la ayam nye,fuuhh sedap kot,mak hakim yang tolong buat :)
nak tak? nak tak? haha
sweet potatoes pun ada,memang betol betol masyukkk.
haha kreatif tak?
twisties perisa bbq letak dalam kulit duren haha
PALING BEST DURIAN! mantopp lah haha
iqa expert jgak bab2 duren ni,
pilih nak yang satisfied jek haha bagos bagos
sedapnyeeee~~~~
ni time malam,sesi bercerita,tak habis time mandi sungai,
sambung time ni pulak haha
yang penting,fatan membawa keriangan
*pengakuan die sendiri hihi
time pagi-pagi,sejuk kot sampai berkabus,
memangla dalam hutan,atas bukit pulak tu.
actually time kteorg baru sampai sane,time tu hujan kot,
malam tu tido tak berapa nak lena sebab
sejuk bangatt sih~! hihi
ni pondok yg sewa untuk lepak-lepak.
gamba ni amik time pagi,sebelum nak terjun mandi sungai.
sejuk-sejuk haha
ni gamba time nak balik dah.sobs sobs 



happy gile muke sume orang haha :D che mat tak leh bla haha

ni jambatan lame berhampiran dengan kolam air panas
yang kteorg tak jadi nak mandi kat sana haha
nice pic~! aku suke :)
kteorg singgah mrsm bentong,alang-alang dah lalu kan.hihi
melawat tempat kejadian tanah runtuh tu,tengok dari jauh. 
belakang tu kesan tanah runtuh

Tadi aku kata.,picture tells everything,tapi aku letak caption kat setiap gambar-gambar tu kan? haha
Emm,tu je la,tak bende nak tulis dah.Anyway,kalau lain kali kelas kite buat macam ni seronok jugak kan? best kot ramai-ramai ngan korang haha
Tapi apakan daya,susah dah nak kumpul-kumpul camni lagi.Kteorg ni pun,maybe last time kot.Pasni susah doe nak jumpa dah,yg nak fly la,yang nak pi sambung belajar la,sume dah kene campak jauh jauh.haha
Ok la,sampai sini je ek,*jeles tak tgk gambar-gambar ni? dari tadi aku nak tanye sebenarnye hehe
sekian,wassalam. 
xoxo,ekin :)


1 comments:

luvmommies said...

nak camping kat sini gak..under plan! :)