Followers

Saturday, July 9, 2011

entry ini bertajuk:5184

Salam to all readers,
Post ini ditujukan khas buat si gadis yang sudah 19 tahun hidup di muka bumi yang aman lagi damai walaupun hari ini terjadinya satu demonstrasi bersih versi 2.0,sama macam nama software,ada banyak versi.*no politics okay,still under 21.THANK YOU.Si gadis ini bertarikh lahir sembilan-julai-sembilanbelas.sembilanpuluhdua.Dan dengan ini,saya bebesar hati sebesar genggaman tangan,ingin mengucapkan SELAMAT HARI LAHIR yang ke 19.Apa orang selalu kata tu? last-TEEN birthday kan? 
Dengan segala kudrat yang ada,baru lepas 3 jam breakfast belum lunch lagi walaupun sekarang dah pukul dua petang,saya ada la nak bagi something untuk si gadis ini...haaa ni diaa




                                                              ♥


5184:Mule2 jumpe die,budak kecik sekecik budak primary school.maaf.haha ok2,naik ckit la,sekecik budak secondary school.Tapi skg dah besar kan.U've grown up gurl! yeah! last-teen kot harini haha.Die ni aku igt lagi time kat maktab,garang sgt time jadi pres ranjer puteri haha.Muke die kalo merah,merah bebeno,tak payah pakai blushing bagai.haha :PP

The one and only gurl kat maktab yg same course ngan aku time kat Pasum.Thanks alot for being my fren.Dak ni jgak yang selalu mintak tolong fotostat notes,dan selalu terlebih beli coz lupe nak mesej kata"dah beli dah note sc comp".Selalu jgak ajak pi breskfast pagi,kalo die tak ajak tak kan ku pernah jejakkan kaki ke cafe pagi2.haha :PP


And die jgak budak yang selalu selsema,tiap2 hari mesti die selsema,kalo ak tak dengar die bersin maknenye ak tak datang kuliah or die tak datang kuliah or aku datang lambat duduk belakang or die datang lambat duduk belakang coz dalam DKU aku duduk sebelah die.hahaha :P oh,tapi die budak baik tak pernah lagi kot ponteng kuliah. :))

Aku sebenanya tak tau nak tulis ape dah.Rase2nye cukuplah ni kot.Aku ingat nak buat dp kat fb la gamba ni.hek3 :P
Semoga diberi ketabahan hati dari-Nya untuk menempuh segala dugaan dan ujian yang juga dari-Nya.Hope die dapat jadi lecturer mathematics yang berjaya satu hari nanti.Terima kasih jadi kawan aku.
ok la,sekian.
salam.




xoxo,ekin.

3 comments:

Moderator said...

shhhh..jgn bagi mas tau :PP
hri jadi yg ke-20 nnt bru gtau xD

Masthura Yahaya ;) said...

gedik lah ekin :'(
terharu!!
mekasihh tau!!

Moderator said...

owh,welcome ^_^"